Ett skott i pannan.

Igår var det ju Harrys och pop quiz som stod överst på listan, vi förfestade hemma hos mig och Tobbe som vanligt, det var jag, Tobbe, Martin, Johanna, Ida, Christina och Antonia som drack öl, vin och cider. Antonias flaska tog slut lika fort som hon öppnade den och sen fick hon ta ett antal varv runt huset för att nyktra till en aning.

När klockan började närma sig 9 tog alla varsin cykel och rörde oss mot stan, jag var full, men inte för full. Men jag hade en cider i näven som jag hade druckit på vägen. Denna ställde jag ifrån mig på samma ställe som vi parkerade cyklarna på, mitt emot Harrys.

Sen gick vi till Harrys. Ida kom in, Martin kom in, Christina kom in, sen var det Antonias tur, hon är ju bara 90:a men efter lite tvekan från vakten kom även hon in, Johanna kom in, Tobbe kom in (trots samma legg som förra gången, då vakten tvärsäkert påpekade att det var ett falsk legg.)  men sen var det ju då min tur. Han tog mitt legg i handen, kollade på mig och sa "nej.. du kommer inte in.." Jag suckade och frågade vad fan det var denhär gången då? Till svar fick jag att jag druckit på allmän plats vilket jag säkert skulle veta är olaglig om jag någon gång läst HallandsNyheter.

Jag undrade lite över vad lagar och HallandsNyheter har med varandra och göra, men lät mig inte distraheras förlänge utan frågade honom istället om han var vakt för Harrys eller hela jävla Falkenberg. Han svarade Harrys, och då tyckte jag att han inte har att göra med vad gör och inte gör utanför Harrys gränser. Han kunde hålla med mig men han sa också att jag högljudt sagt olika skälsord (vilket inte är sant om: "vi är på gång" inte räknas som skälsord.)

Jag blev arg och frustrerad, ska han få förstöra denna torsdagskvällen också för mig? tänkte jag och i ren förbannelse stoppade jag mina båda långfingrar långt in i munnen, drog ut dom långsamt och tryckte upp dom i hans ansikte. Han mumlade nått i stil med "mmh, bra där.." jag vände mig om och gick.

Ett skott i pannan skulle du ha, fule vakt jävel. (och ta det inte som ett hot, ta det mer som ett önsketänkande.)

Kommentarer
Postat av: Johanna

hhahahahh :D HATAR HAN!! BÖG!!!!!

2009-05-29 @ 14:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0