DET ÄR UNDERBAAAART

Känner mig så bra just nu. Ida är här och ger mig positiv energi, och på tal om Ida så älskar jag henne. Alltså har älskat henne länge, ibland även hatat, men mest älskat, såklart, den lilla konstiga personen kan man ju inte hata allt för länge (dock omöjligt att leva ett helt liv utan att göra det, men som tur är kanske jag gjort det tillräckligt nu.)

Men hon har blivit så förändrad på sista tiden,
något har hänt, hon har blommat ut, och allt, eller iaf. lite tack vare Anja (tror hon heter så) vet inte om jag ska skriva allt om Idas utblommande, men är iaf. tacksam för det.

Jag är tacksam att jag har en vän som Ida, för hon är bäst i världen.


Men det som är mest tur av allt är att denna platsen,
bäst i världen, går att dela på. Där kommer Johanna in i bilden. Du är också bäst i världen!

Och vet ni vad?
Jag tror att jag också är bäst i världen. Hur skulle jag annars kunna dra till mig två såhär otroligt underbara vänner?

Vi tre, vi är bäst i världen. Och jag gillar det.



LIFE IS GOOD

Kommentarer
Postat av: Mamma

Är inte jag bäst i världen? :(

2009-11-19 @ 06:17:34
Postat av: Johanna

DU ÄR BÄST MIN BLOMMA!!!

2009-11-19 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0