Det kommer (Gör inget snuskigt av detta Ida)

Vet inte vad som har hänt, men har ingenting att blogga om, men det kommer. Tobbe säger iaf. att det kommer. Och Tobbe är ju en smart grabb. Eller, grabb å grabb... man! Han fyller ju 21 idag, den gamlingen. Snart är han 30.. Tänk att vara 30.. Minns när min mamma och pappa var 30.. Det var iofs. tio år sen, men jag minns det faktiskt.. Då var dom gamla tyckte jag.


Men.. som sagt, min man Tobbe säger att det kommer.. så det kommer väl. Ni får vänta ivrigt sålänge. Puss!



(Grattis på födelsedagen min underbaring, älskar dig!)


Kommentarer
Postat av: Ida kommer här

HAHAHAHHA FYFAN VAD KLOCKRENT det var. Gamla goa tiden då vi var i karibien och spela ödesspel med de svarta piraterna på pärlan. Ja jävlar vad vi höll igång, natt som dag, i regn som sol. Inte ett enda klokt ord sades men mycket kloka tankar tänktes. Men nu, ja, nu är allt det borta..

2009-11-17 @ 07:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0