Good times

Hahah, blev så jävla sugen på att blogga när jag läste Idas emo-inlägg och tänkte tillbaka lite på den gamla goda tiden med start i slutet av 8:an, början av 9:an ? Jag var ursprungligen en blyg, förhållandevis lugn, blond tjej med lite inslag av fjortis (såklart, vem hade inte det i den åldern?) men så träffade jag Ida, som också hade sina inslag av fjortis, men på ett helt annat vis.

Vi två tillsammans med lite hjälp av msn-kommunikation bildade iaf. EEOI
(Emo Eve Och Ida) mitt blonda svall blev genast brunt med en röd färgade lugg och någon röd slinga här å där i håret, Idas blondslingade hår blev svart och ja, jag vet inte vad vi ska kalla färgen på hennes lugg? Ska man kalla den grön? skulle vilja kalla färgen för mögel för det var fan vad det såg ut som.

Hahaha, vi lyssnade på vår emo musik i korridorerna där vi gick runt i våra mjukisbyxor,
luddiga innetofflor och väska full med pins. Antingen sov vi i sofforna eller så fick vi hjälp av vår lärare att skolka lektionerna för vi skulle på "kamratstödjar möte" eller i värsta fall fick vi jobba i Café havet där vi stod och doppade choklad i téet hela dagen.

Man gick i skolan 8:30 - 14:20 men det kändes som myyyycket mer,
och när vi väl kom hem från den låånga skoldagen då satt vi oss hemma hos Ida och fikade, sen gick vi upp på hennes rum, hon satte sig vid datorn, jag slocknade på sängen och Ida filmade mig med sin webcam och visade alla hur ful jag var när jag sov.

Det var en härlig emotid som vi vill kalla det, men tror det var något annat vi uppfann själva.
Men självklart skäms jag över mig själv idag. Vem fan går med mjukisbyxor och innetofflor på musikal på något fint ställe som jag just nu inte minns vad det heter i Stockholm? Lite pinsamt att inte ha något vett i huvet alls, men men. Lärde mig snabbt att det var fel att festa i mjukisbyxor efter att ha tappat två mobiler under 2 veckors tid, mjukisbyxor är helt enkelt inte the place to be för en mobil, inte när dom är på en full människas ben iaf.

Nu ska jag softa, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0