BoB

God morgon pärlor!

Har faktsikt varit vaken i ett tag redan, gick upp 11 duktig som jag är
, trots att jag var i Halmstad igår och bowlade och spelade billjard med Charbel, Rabii och Ömer och inte var hemma förrens efter 3 någon gång och inte somnade förrens efter 5.

Mindre duktig är jag dock på just bowling
, fattar inte varför jag alltid ska kasta det förbannade klotet åt vänster, varför?? Charbel och Rabii kom med tips efter tips, "böj dig såhär, sikta dit, gör si, gör så.." inget hjälpte, det är ett faktum helt enkelt, jag Evelina Lodén, suger och kommer alltid att suga på bowling.

Billjard däremot suger jag inte på, skulle vilja påstå att jag ibland
, när jag vill, tillomed kan vara bra på billjard, men igår sög jag på det med av någon underlig anledning. Fattar inte alls varför jag ska vara så kass?

Men en sak var jag bra på igår! och det är dendär maskinen man kan spela på.
Där är det visserligen tur som gäller, och kanske inte så mycket skicklighet, men ja, isf. har jag väl tur då, för lyckades minsann få fram 5 diamanter, alltså bonusen, inte illa va? ;)

Idag skulle jag vara ledig, men tydligen så ska jag jobba ändå,
så jag börjar 16, men om jag vill åka med Charbel får jag åka 15 för då börjar han jobba, och har minsann ingen lust att gå så så får det bli.

Nu ska jag fundera på om det är värt att köpa frukost eller om jag bara ska gå rätt på middagen? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0