Du är mer.

Jag har jobbat massa timmar nu två dagar i rad och för lite sömn till det har resulterat i att jag är vääldigt trött. Därför ligger jag här i sängen och är lite små deppig i min ensamhet.

Har ju inte bloggat på ett himla tag nu, men fick verkligen lust för det ikväll.. Och iom. min trötthet mina kära vänner kommer jag antagligen skriva ett ovanligt personligt blogginlägg här, sånt som kommer då och då, men väldigt sällan. Jag är väldigt mån om att inte släppa in folk för nära inpå mig, inte ens min familj får komma så nära.

Men en i världen har kommit mig så nära, bara en person, och det är Tobias. Jag är så glad att jag känner denna personen. Han är verkligen det bästa av det bästa. En helt underbar människa. Om alla bara var lite mer som honom så hade världen vart en perfekt plats att leva på.

Hur som helst, nämnde ju att jag är trött och lite smådeppig här i min ensamhet. Och eftersom att jag inte gärna släpper folk nära in på mig så är det heller inget jag skulle kunna prata med någon om, om jag inte hade haft Tobbe.

Så jag ringde honom, och nu mår jag redan bättre.

Du är inte som någon annan Tobias, du är mer.

Jag och Tobias kan verkligen ha de bästa samtalen i världen, dom vettigaste och smartaste, sånt som man inte kan prata med någon annan om för ingen annan kan förstå. För det vi säger det kan inte förklaras. Men vi behöver inte förklara, vi känner varandra så väl att vi kan förstå ändå, nästan som att läsa varandras tankar. Ja jag tror nästan att vi kan det.

Och dessutom så kan vi ju göra världens godaste köttfärsås så bättre blir det ju inte? =)

Kännde iaf. att jag ville skriva en kortis om Tobias här, för han är verkligen en kanon bra kille som jag har haft de bästa stunderna i mitt liv med, och jag tänker hålla hårt i honom resten av livet, för har man en gång lärt känna Tobbe så vill man inte vara utan honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0