Helt okej helg.

Är så sjukt mätt, känns som att jag har ätit någonting konstant hela dagen. Chips och bullar bara dock, iofs. väldigt gott men mindre nyttigt kanske, imorgon får jag allt ta och laga middag.

Nu har det alltså gått en hel måndag,
eller har det de? Vet knappt, känns helt klart som en söndag, men det kanske är för att jag är ledig på måndagar, vilket är helt okej. Imorgon börjar jag jobba 16, vilket också så känns lugnt så Johanna tittar förbi mig tidigt imorgon för hon har några ärenden i stan.  Hon utnyttjar alltså mig och mitt place 2 be för att slippa dra hem mellan sina ärenden???

Jaja, skit samma, jag gillare isf.


Helgen har vart lugn på ett olugnt sätt.
Men lång och med en känsla av att den stått stilla. Men jag gillar det tror jag, det känns iaf. helt okej. Som en helt okej helg.

Orkar inte skriva om den, men Harrys,
Zätas och nått som skulle föreställa Zätas är väl ungefär vad som hände torsdag till lördag.


Nu ska jag försöka sluta vara så jävla mätt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0