hemma med familjen

På något vis lyckades Ida övertala mig att köpa ett shampo för 160 spänn igår. Känns sådär nödvändigt speciellt eftersom flaskan är minimal men vad gör man? mitt hår känns lite blondare, färgen är lite kallare, lite mindre gul än vanligt och det är ju bra? är det värt 160 spänn? kanske inte för tillfället men om jag fortsätter få finare hår så, ja.. kanske?

Är just nu hemma hos mamma och pappa i skogstorp,
har käkat lite god mat och druckit några glas rödvin och tryckt i mig chips. Emelie och Rasmus är i Falkenberg och vi har firat att Rasmus klarat basker provet och Emelie har förlovat sig. Sen slängde vi in att jag fått lägenhet och Nella iaf. har liiiitee närvaro på gympan så firade vi alla oss fyra barn ;)

Rasmus höll ett rörande tal, han pratade om sitt basker prov,
hur jobbigt det var, att han tillomed börjat gråta för att det vart så jobbigt, och hur glad han är över den fina familjen han kan komma hem till nu när det är över. Så gulligt av honom.

Bjöd hem honom på fest i morgon,
(lördag) fast jag jobbar till 22 men han kan ju komma efter det om han vill, har fortfarande, aldrig, trots att vi är nästan jämn gamla (han är ett år yngre) festat ihop. så det kunde ju vart kul att prova på det en gång.

Nu ska jag fundera på om inte jag borde gå hem istället för att sova här
. Min mobil är urladdad och vet inte om jag klarar mig utan den hea dagen imorgon. Tror helt enkelt att jag måste gå hem. Fan.. jobbigt.

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0