mina husdjur

Idag har jag chillat hela dagen, Ida har vart här nästan hela dagen och Johanna kom för en stund sen. Inget vettigt har jag fått gjort denna dag som jag egentligen skulle ha jobbat, men slapp. Men jag trics, det är inget fel med att ha dagar som denna. Inget fel alls.

Skulle ju som sagt jobbat idag men ska göra det imorgon istället,
så börjar 15:00 men ska försöka ta mig till Skogstorp tidigare för att kolla efter kläder till på lördag. Det är ju halloweenfest hos Bonna då, och jag och Johanna ska klä ut oss till hippiesar! YES! Johannas idé var det, men helt klart en av hennes bättre, hippiesar är ju kalasbra! varför inte fred?

Ida och Johanna sitter och tjötar i köket,
men jag känner att jag inte är på humör för några samtal just nu. har lite funderingar som jag tänkte tänka på men det är ju alltid trevligt att ha tjejerna där ute i köket så att jag kan prata med dom om jag känner för det.

Önskar att Ida och Johanna var mina husdjur,
hade vart härligt. Kunde ha dom springandes här i lägenheten och ibland när jag tyckte att det passade kunde jag stänga ut dom så dom fick härja runt på lite äventyr. Och så kunde jag ge dom lite mat när jag kände för det och när jag vill vara riktigt snäll kan dom tillomed få en godis.

Jaa, så härligt det hade vart. Komma hem från jobbet och se en sovandes Johanna i soffan
som jag kunde väcka och kalla för min lilla bebis. Hade ju såklart fått stelerisera dom, vill ju inte ha fler husdjur än två, ska ju ha råd att låta dom äta också.

Men när jag äter ska dom inte tigga,
klarar dom det ska jag belöna dom med att ställa resterna från talriken på golvet och kolla på och skratta medans de slåss om vem som ska få mest.



.....önskar så mkt att det var sant..

Kommentarer
Postat av: Johanna



Ska alltid vara din katt ju :D

2009-10-28 @ 01:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0