som sagt, jag lever..

Sitter ensam på golvet i sovrummet och är mätt på en kebabrulle jag ensam handlade i stan. Jag är sååå ensaaam just nu. Det suger, det är fredag kväll och jag är ensam på golvet. Suger helt klart.

Har jobbat idag, men imon ska jag jobba som fan, 11-22, jobbigt,
elva timmar.. men men det ger pengar så det får det väl vara värt, lika bra att jag tar en soft helg nu ändå, det är på tiden.

Trivs som fan i lägenheten iaf. även om jag spenderar mesta tiden här själv,
eftersom Ida av någon anledning känner sig så mycket tryggare hemma på ginstvägen där bilar sprängs och maffian härjar fritt på gatorna..typ...

Funderar på om jag kommer att vara ensam för evigt eller om någon gör mig sällskap tillslut.. ett mysterium för tillfället. Puss

Kommentarer
Postat av: Idoda

ENSAM ÄR BÄST?!

ja, gillar bilbomber, dom känna trygga... mysiga och ger en så härliga vibbar.

gillar dig eve, men bor hellre hemma än med dig. när du bajsar luktar det SKIT

2009-10-03 @ 20:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0