Världens roligaste

Hahaha, hade en så jävla rolig kväll igår. Började hemma hos mig och det var helt okej, kanske inte så jävla rolig som resten av kvällen/natten, men helt okej. Vi spelade ett spel som jag i vanliga fall hatar. Det gick alltså ut på frågor och svar, och alla vet att jag 1. hatar att svara på personliga frågor. och 2. hatar ännu mer att svara på persnoliga frågor angående sex.

Och vad är det för frågor som dyker upp i sånna här spel under kalas?


Hur som helst, man fick ljuga, och jag råkade inte ut för några hemska frågor. Känner jag.


Sen blev det iaf. Zätas och älskar inte Zätas när det är gamla gubbar där som står och rockar?
hahaha, fattar inte vad 50 plusarna gör där på scenen med sin gubbrock? hahah, fast det var helt okej ändå, jag träffade ju Karim som satt med en del tomma, en del icke tomma shottglas framför sig. Jag tog två fyllda med sambuka och efter det så var min kväll räddad.

Efter ett tag, vet inte om Zätas stängde eller vad som var grejen
, men vi hamnade iaf. på Falkenbergs pizzeria där Ida köpte en kebabrulle, jag ville också ha, men Ida tänkte inte vänta med mig så jag tog ingen. Ändå så stannade jag kvar på Falkenbergs när Ida gick. Varför gjorde jag detta?

Jo det ska jag säga, träffade två nya vänner som jag tillsammans med kom fram till att jag ju faktsikt har ett drömjobb på 2in1 pizzeria
. Eftersom jag någongång under kvällen fick höra "men ska du inte skaffa dig ett riktigt jobb?" kom jag fram till att om 2in1 inte är på riktigt, då måste det ju vara en dröm, alltså ett drömjobb?

Missuppfatta mig inte nu, älskar att jobba på 2in1 så skämtar absolut inte.
Kan inte komma på något jobb som för tillfället passar mig bättre, även om jag lever fattigare än någon som går på sossbidrag och även om jag jobbar i Skogstorp. 2in1 är helt enkelt jobbet för mig.

Hur som helst. sen blev det dags att gå hem för mina nyfunna vänner hade fått sina pizzor och skulle gå därifrån.
Jag tänkte att här har jag chansen att få smaka på en liten bit och ville absolut inte lämna dessa grabbar, men när vi då var påväg hem till mig, (ja för den ena killen frågade då om han fick följa med hem till mig, och jag kan ju förfan aldrig säga nej.. hahahah) så tänker jag, "vänta lite nu, alla pizzor är inte goda, tänk om jag inte vill smaka på denna killens pizza, jag måste veta vilken pizza det är?" och jag frågar och får som svar kycklingpizza!! Jag drabbas lite av panik, det är banan på Falkenbergs kycklingpizza?! det finns fan inget värre.

Så jag bestämmer mig för att denhär killen måste jag bli av med,
och som tur var fick jag ett telefonsamtal som jag tänkte kunde hjälpa mig att bli av med denhär killen, eftersom jag utan att vara super otrevlig kan vara osocial mot honom,. Så jag pratar på i telefonen samtidigt som jag börjar sicksacka mellan bilarna på raksträckan hem för att bli av med killen.

Det jobbiga är att jag påvägen bara träffar ytterligare en pizzakille som vill följa med mig hem. WHY?!


HAHAHAHHA Jaja, som tur är tilllåter inte Ida detta och när jag kommer hem så får jag dessutom syn på en stor halva kebabrulle i kylen som jag tänker att jag bara ska smaka på.
Synd bara att detta var Idas (kunde jag väl förfan listat ut själv??) kebabhalva, men hon är så underbar så hon ger den till mig och jag trycker i mig den.

Mätt och belåten lägger vi oss i sängen för att sova,
men det dröjer länge innan vi somnar för först måste vi prata om ALLTING som finns och skrattar oss till sömns. Nej nu underdrev jag, vi gapskrattade oss till sömns. Nej fan, även det var en underdrift, vi skrattade så mycket så att skrattet kändes otillräckligt, vi skrattade så mycket att vi tillslut började göra skumma ljud som vi förklarade att "detta känns mer som det ljudet jag vill få fram, för skrattet räcker inte till, det bevisar inte hur roligt jag just nu har." Tillslut slocknade vi båda två och jag känner fortfarande att skrattet inte gått ur mig.

Men nu börjar detta inlägget bli lite väl långt så jag ska ge upp och gå och sminka mig, ska snart jobba för tusan!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0