Wavin' flag

Igår var det pop quiz som vanligt på torsdagar, undrar varför jag har ett sånt behov av att alltid gå dit? Kanske för....


EH. jaha, nu ringde det på dörren.. dendär helvetes ringklockan som skrämmer ihjäl mig varje gång den gör ljud ifrån sig. Jag öppnar därren och där står en glad gubbe som tydligen ska byta min ruta i dörren? haha, ja men varsågod sa jag, hade ingen aning om att den var sönder ens en gång, men ja ja.. nu står han där och bankar lite och har sig, hoppas det går bra då.

hur som helst ska jag fortsätta med det jag påbörjade att skriva,
alltså varför jag kanske har ett behov av att alltid gå till pop quiz alltid, och jo, det kanske är för att dendär störda vakten aldrig ville släppa in mig i somras och jag känner att jag måste leva ut de kvällarna nu? är det så tro?

Aja.. det var trevligt igår iaf. förfest hos mig med Ida och några grabbar.
Vi kom ju såklart inte fram till Harrys innan pop quizen var slut, men vad gör väl det? Kan ju fan aldrig några frågor ändå så det är lika bra.

Alltså shit nu börjar det bli kallt här, det som redan var fett kallt, kunde han inte fixat rutan med dörren stängd?

Jag brände mig på tummen innan,
gör så jävla ont, känns som att hela dagen är förstörd och snart ska man jobba. Livet suger bra hårt ibland asså! Nu ska jag göra mig iordning så jag kanske kan träffa Ida lite innan det blir dags att dra till 2in1.

Puss!

Kommentarer
Postat av: johanna

HATAR POPQUIZ

2009-10-16 @ 16:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0