Day n' night!

Igår tog jag och Johanna det lugnt för en gångs skull en fredag, väldigt ovanligt faktsikt, men det känns ändå gött, för nu är vi sjukt taggade för kvällens Bratt! wohow! Fick gratisinträde från facebook grejen där så känns ju bra det med, mer dricka på krogen då! :)

Nu har vi vart hemma hos mig precis och hämtat allt som behövs
för att göra oss iordning ikväll och snart ska vi fixa lite käk, sen är det bara att invänta tiden, vid 7 ska vi börja förfesta, är på sjukt bra humör idag, vet att jag och Johanna kommer ha det skit kul!

Jag och Johanna
(och såklart Ronnald) ska förfesta här hos Johanna, Förfesterna med bara mig och Johanna här blir alltid lyckade, aldrig en tråkig stund, sen går vi väl in till Bratt, eller antagligen cyklar, vi går väl aldrig en meter i onödan.. Jag ska ha mina nya snygga skor som jag köpte igår, ÅH älskar dom, så jävla snygga!!!

Vi ska nog göra sallad till middag,
måste gå till ICA och handla lite nödvändigheter då, tänker övertala Johanna till att slänga i lite avokado, i värsta fall gör jag dt själv på min talrik. Älskar avokado ju!!

Men ska jag berätta dagens bästa nyhet??
minns ni diamanten (stenen som Johanna kallar den) som jag berättade om som försvann? Jag hittade den idag! Den var hemma hos mig i en systembolaget påse tillsammans meed min bikini? Va? Varför had den lagt sig där? Jaja, den kommer bringa mig tur ikväll, det vet jag!

DAY N' NIGHT - JOHANNA, JAG OCH RONNALD! WOHOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0