Ensam mamma söker: kändisskap.

Hatar att det är nått fel på bloggen, man ser inte allt detdär nya som ska stå i början på översikt eller vad det nu heter, man ser lite men den töms typ var 5:e timme eller nått sånt sjukt. Störande!

Jaja, har precis fått datorn efter att ha väntat i allt för många timmar. Mamma har suttit här och bloggat och kollat andras bloggar och haft sig, och min dator abstinens blev bara värre och värre, men nu äntligen är den min!


Har vart med Johanna idag som vanligt på söndagar, eftersom jag typ alltid sover hos henne på helgerna, alltid så trevligt och kul. Vi kollade på Ensam mamma söker, vilket var mindre trevligt. ÅH! Vet att den blondaste bruden bara vill bli årets "B-kändis" och gå på kändis events och lära känna alla andra "kändisar" här i Sverige. Lika fort som serien är slut kommer hon att dumpa sin nya kärlek och göra allt för att få synas i Hänt extra eller nån annan billig skvallertidning som säljs på ICA.

Ville inget annat än att dö när jag kollade på henne och hennes killar när dom skulle leka "jag har aldrig" Tryckte ner huvudet så långt jag kunde i soffan och skämdes när man hörde deras dumma frågor "jag har aldrig...myst...hehe....om man säger så...på stranden." EH VA?? "jag har aldrig haft trekant" *klunk klunk* ALLTSÅ DINA BARN KOLLAR PÅ DETTA!? DERAS KLASSKOMPISAR KOLLAR PÅ DETTA?? ÅÅÅH!!! Visa lite respekt.

Och efteråt säger hon att hon gjorde det för att hon måste lära känna killarna. EH JAHA?! Men lär man känna någon genom att veta om de knullat på en strand eller med tre personer samtidigt?? Inte fråga lite mer intressanta frågor som vad man har för framtids planer eller hur man står politiskt eller mer viktiga saker som har ett värde om man nu ska bli tillsammans, och som dessutom inte behöver skämma ut sina barn i TV för hela svenska folket!?

Haha, shit vad pinsamt!


Årets blivande ensamma B-kändis morsa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0