Grattis lilla Issa!

Igår var det Issas 20 års fest, och jag hade lovat mig själv och Johanna att inte dricka någon sprit. Blir aldrig en bra fylla på det, inte när man heter Evelina iaf. men vad händer? såfort man fått i sig maten kommer Issas mamma med een flaska tuttifrutti sprit och häll upp i shotglasen framför oss. "jaja.." tänkte jag "det är ju tuttifrutti, smakar säkert godis.. och een shot kan ju inte göra så mycket" Hällde i mig hela shotten efter skålen, och den smakade fan inte godis. Kunde inte ens ana en smak av tuttifrutti.

Jag kände mig lurad och besviken, men det var ju bra att dn inte smakade godis trots allt,
då var det ju lätt att tacka nej nästa runda. Efter middagen och shotten så gjorde vi en tipspromenad, eller nja, tips-stilla-runt-bordet kanske man ska kalla det, men ni vet sånna 1, X, 2 frågor iaf. Frågorna bestod av hemliga kodord typ, "vem är mest på smällen" typ, självklart var jag med på den frågan och ska blåsa upp en fucking ballong tills det smäller. Fyfan, vågade inte blåsa mer efter att den börjad ebli lite spänd, Det var det ingen som vågade, så tillslut var det bara att krama tills den smällde. Cilla vann, och tur var väl det, hade ju tippat på henne!

Jag vann verkligen inte tävlingen dock, fick 3 av 8 rätt,
och det var väl ändå lika bra, för vad bestod priset av? sklart mer sprit

fter Issas kalas drog jag och Johanna till krogen,
men det var inte speciellt livat någonstans så drog ganska snabbt till Falkenbergs istället och käkade pizza, "jag bjuder på extra det och bla bla.." sa han till mig och Johanna, my ass att han gjorde, pizzan kostade mer än vad den skulle göra utan att han bjöd tillomed. Orkade inte bry mig dock, var så jävla trött denna kväll. Så efter pizzan så drog vi hem.

Jag var trött som ett jävla djur, en katt tillexempel, dom är ju riktigt trötta, sover hela dagarna..
Så trött var jag, somnade i Johannas säng med alla kläder på + en stor stickad tröja som jag hade lånat, ni kan ju ana att jag var rätt så varm när jag vaknade vid 6 imorse påväg att drunkta i mitt eget svett typ.

Slängde av mig kläderna och somnade om. Och nu har Johanna somnat.. undra om man ska gå och göra lite mat kanske? :)





I like the sweet life and the silence
But it’s the storm that I believe in

Kommentarer
Postat av: Mia

Tja Eve! hur är allt? Ville bara säga att din blogg är grymt kul att läsa :) och att vi snart får ses igen!

2009-09-13 @ 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0