ja eller nej? följa med eller inte?

Ååååh, äntligen har jag fått min underbara parfym! yes! Lovez it! mihihii..

Ida och Antonia vill att jag ska följa med till Harrys pop quiz ikväll.
.jag vet inte om jag ska det, drack ju igår och snart är det helg så lär ju festa iaf. en dag då med.. hmm, svårt beslut, samtidigt har jag ju inget annat för mig och rastlös som jag är så kommer jag bara sitta hemma och vara avundsjuk på dom för att dom är där. Kommer heller inte lägga mig tidigare i vilket fall, lär ju inte lägga mig innan 3 liksom?

hmmm.. svårt beslut detdär.

Sitter just nu och dricker kaffe och är trött, har jobbat idag,
som vanligt och nu när jag kommer hem till ett mörkt hem med lugn musik från spotify och sitter ner för första gången på heladagen känner jag hur sömnen riktigt smyger sig på mig.

Men iofs. är jag alltid trött vid 17-18 på eftermiddagen så det är ju inget ovanligt där inte..

Hatar att jag aldrig kan sitta med benen raka, varför kan jag inte göra det?
Så jävla jobbigt när man har tighta jeansleggins på sig och måste sitta med benen....hmm. hur ska jag förklara det med ett enkelt ord?.... med benen....sådär böjda iaf.. eh :S ja iaf. så det som händer när man har så tightabyxor är jag att blodet fan stoppas och fötterna typ somnar eller nått, as jobbigt hur som helst, men det är inte mycket att göra, kan helt enkelt inte sitta med benen raka.

Alltså blir nte mindre trött av att ha mina händer på detta vaaaaarma skööööna tangentbordet! mmmmmh!

nu ska jag göra nått annat, fundera på om jag ska följa med ida och Antonia eller inte tillexempel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0