Johanna - Ett freak av naturen.

Såå, efter att mitt liv förstördes för ett litet tag där när jag insåg att fotbollen började klockan 8 och inte Idol så har jag återhämtat mig och återfått livsglädjen eftersom att Idol tillslut började klockan 9, och va? Jag som inte ens älskar Idol så mycket? Varför gör jag det nu då? Varför låter jag mitt livs glädje hänga på dn sköra tråden av en TV-tablå? varför?

Jo det ska jag berätta för er, det är Johanna som får mig såhär besatt av divärse olika saker,
tv, dator, chips, dipp, pepsi, sallad, qourn, what ever?? Vad än hon ger mig, sägeer till mig eller pratar om blir jag besatt av, precis som hnnes underbara diamant, eller sten, som hon vill kalla dte.

Fattar inte hur hon kan nedvärdera en så underbar sak genom att kalla den sten,
vadå sten? Dn är förfan inte ens gjord av sten, den är förfan gjord av glas?? Mr n diamant än n sten iaf. Den är ju formad som en diamant??

En annan grej med Johanna som är lite värd att fundra över
är varför hon alltid trycker upp iskall coca cola i ansiktet på mig inne på ICA? Varför gör hon så? Jag vet inte. Jag vandrar runt där inne, inte ett ont anande när Johanna dykr upp framför mig och trycker upp coca colan mot min kind "KÄNN SÅ KALL DEN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!" Skriker hon samtidigt som hennes leende går från öra till öra. Mitt lendee syns dock inte till. Helt förskräckt av Johannas gest frågar jag henne "VARFÖR KAN JAG INTE BARA KÄNNA MED HANDEN???" Det har Johanna inget bra svar på.. Vi vandrar mot kassan för att betala.

Nu sitter Johanna här brdvid mig och skrattar åt det jag skriver,
som att dt är jag som är rolig? Hallå?! Jag är den normala här, så du kan sluta skratta. Okej??

Bye!




Jag och min underbara diamant.. Ja Johanna!?!?! DIAMANT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0