Näst intill våldtagen :(

ÅHH Det finns så mycket bra musik!! Helt sjukt, så mycket bra låtar! Alltså vill lyssna på alla, vill veta om alla!! och tänk, jag har säkert inte ens hört världens bästa låt, alltså enligt mig själv, finns säkert en låt som är sjukt underbar, eftersom jag ofta hittar nya låtar som är as bra som jag aldrig hört förr så har jag antagligen inte hittat den bästa i världen än. Tänk att lyssna på den? Världens bästas låt! åååh! Hoppas jag hittar den nån gång.

Alltså en sjuk sak hände mig innan när jag var påväg hem, gick från Hjortsberg och funderade på allt möjligt helt inne i min egen värld, sen när jag var i Skogstorp, nästan hemma så hände en grej. Jag brukar aldrig vara rädd, är typ för orädd för mitt eget bästa ibland tillomed, men så då iaf. så kom någonting upp bakom mig as fort så jag blev as rädd! Fick en sjukt rysande känsla i hela kroppen och hjärtat började slå as fort. Jag hade mobilen i handen så knöt handen as hårt och vände mig om redo att slåss för mitt liv haha, tänkte "sikta på ansiktet och sen knäa honom mellan benen" men där var bara en katt :S

HAHA Kände mig sjukt dum i huvet, men men, det är ju skönt att veta att reflexerna funkar, för jag var sjukt snabb, så nästa gång när det faktsikt står en stor dum ful man där bakom som vill våldta mig eller kidnappa mig så jävlar tar jag honom ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0