Ny lägenhet?

Idag har jag och Ida vart och kollat på en lägenhet som jag förhoppningsvis kan flytta in i redan i veckan! skulle vara kanon isf. Först ska Ida bo med mig, de e billigare, mindre ensamt och ett test för att se om de funkar överhuvudtaget att bo ihop vi två. Tror faktsikt det, hoppas det!

Jaja, det är inte helt säkert, så ska inte vara för glad än, men kanske, kanske.. :)


Är så jävla trött idag, kroppen är helt slut känner jag,
måste försöka sova tidigare idag.. Glömde fråga mamma om sömntabletter, tror faktsikt att det är ett alternativ värt att fundera på för mig just nu, klarar inte av att sova såhär lite längre och kan verkligen inte sova.

Råkade sätta på denhär låten:




...på både youtube och spotify. Lyssnade på den på spotify och sen letade jag upp den på youtube för hade tänkt bädda in den här, och då märker jag hur sjuuukt bra låten är när man lyssnar på den på både youtube och spotify samtidigt med typ 30-60 sekunders mellanrum! PROVA DET! Låter skit bra.. helt klart.

För övrigt är det ju en kanonlåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0