Powernap!

Jag sitter hemma hos Johanna, gick i rask takt in till stan för att träffa henne eftersom hon var där, hon hade gått i rask takt en bit från mc donalds så vi var båda hurtiga. När vi väl träffades cykladee vi hem till henne och där lagade vi mat. Potatisgratäng med quornfilé och sallad, så jävla goooooott!!

Sen bestämde jag mig för en grj, jag ska lägga mig senast klockan 1 idag.
Väldigt svårt för mig eftersom jag mer vanligtvis lägger mig runt 4-5, men det är ändå behövligt, kan inte lägga mig så sent på natten när jag jobbar dagen efter.

Men vad gör jag då? Efter jag satt dteta mål att somna senast klockan 1 inatt?
Jo, jag tar mig en powernap här i sängen med Johanna??!! Smart Eve.. Vi har precis sovit i typ 2 timmar här. Väldigt onödigt, men ändå nödvändigt, vi var så trötta efter maten.

Vi somnade på två minuter och ja.. det var inte mycket att göra åt saken.

Nu är klockan 12 minuter övr 7 och snart börjar Idol!! Wohow, det kommer bli kul. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0