tråden..

..har iaf. pratat med hyresvärden nu om lägenheten jag ville ha, och det ser bra ut, skriver antagligen på kontraktet imorgon eller i övermorgon och sen har jag min lilla lägenhet! Känns skit bra.

Vilken tur jag har alltså? Har inte ens letat efter lägenhet så landar den i händerna på mig? Helt klart meningen.

Så på fredag får jag väl dra till Gekås å köpa lite skräp med Ida..


Tror Ida är mer exalterad över lägenheten än vad jag är, så jävla söt
"åååh, på jul kan man ha silvrigt glitter runt denna :D" "åååh sen kan vi ha ballonger hääär" "ååh sen kan man baka...blablabla" hahaha, lilla Ida :)

Börjar jobba klockan 16 idag och jobbar till 21, gillar mer att börja 11 men men,
kan man ju inte göra alltid.. Gött att jag slipper jobba till 22 iaf. Hatar fan att göra det, hatar att diska, städa, moppa och dedär jävla kebabstället som ska rengöras, ååååh...

Vet ni vad jag mer hatar? Reklam på spotify, asså åååh skiter la förfan i ditt nya album Whitney?
Tänker ändå ine lyssna på din skitmusik..

Och påtal om musik, alltså kom på varför jag inte får lust att skriva blogg,
för jag sitter och lyssnar på Bob Dylan och sånt helatiden, helt lugna låtar som får mig att fundera iväg och kan inte få ut nått ur huvet, det bara fylls med mer och mer grejer..

Och gillar mer att skriva roliga saker i min blogg än massa jobbiga funderingar..
Av flera orsaker, dels för att jag själv gillar att läsa roliga saker mer när jag läser mina kompisars bloggar och dels för att allt jag funderar på är inte till för alla att läsa.. :)

det är hemligt :)


Men nu ska jag lyssna på nått annat, nått mer Johanna aktigt :)
och sen ska jag kolla om jag kan hitta nån mat att trycka i mig, har inte ätit frukost ännu.

haha så skriver Johanna såhär till mig:

[13:50:02] johanna, säger:
mn du måste köpa vardagliga bhövligheter :D för har en känsla av att du inte tänkr på de så mycket :D du skulle typ lätt kunna glömma de

[13:56:17] johanna, säger:
please håll din lägenhet hyffsat ren annars kommer jag bara få tvångsyndrom och städa när jag e hmma hos dig S: :S


Hhahah, tur att jag har vänner som har koll på mig..


Alltså idag gick jag upp klockan 10, helt och hållet olikt mig,
har tillomed svårt för att gå upp så tidigt när jag ska jobba, men nu när jag inte behöver gå upp tidigt, då ska jag tydligen göra det..

hmm, Pratade med mamma om sömntabletter och hon sa att hon inte tycker att jag ska ta det,
att jag ska göra annat och så gav hon mig massa exempel på saker man kan göra för att somna lättare, men hallå?! har redan provat allt, det går inte..

Men hon sa att det finns några andra grejer man kan käka som går att köpa på typ life eller nått,
lugnande grejer, ska fan prova det, orkar inte sova såhär lite längre..

Och nu ska jag göra mig iordning så jag är klar för jobbet sen och slipper stressa, men först:


<ultramagnus> undrar när n00b kommer användas på en löpsedel för första gången
<ultramagnus> skulle vara kul att se
<hallin> "n00b rattade bil fel, dödade fotgängare"
<ultramagnus> "George Bush ägde n00bs i Sudan"
<Dunceor> "Snipers från SWAT sköt headshot i kidnapparen00bs"
<hallin> "n00b jagas i stockholmcity"
<teetow> "äg n00bs - tjäna tusenlappar!"
<ultramagnus> "Så n00big är du - testa dig själv!"
<teetow> "n00b-skandalen: 1337 h4xor rasar"
<Dunceor> "Persson uttalar sig: Damn n00bs"
<ultramagnus> "Leila Freivalds: Jag är ingen n00b"
<hallin> "EXTRA IDAG: Så blev jag 1337 på fyra dagar, hör den föredetta n00ben teetow berätta"
<teetow> "Mona Sahlin talar ut: Jag teamkillade Anna Lind"
<teetow> "så får du 100FPS - experterna avslöjar"

HAHAHAHHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0