Turkiskamän + Eve = Sant?

"Men vafan!" Det är svaret man får när man ber om skjuts in till stan. Och då erbjöd jag mig ändå att gå halva vägen, alltså från stan till Johanna. I och för sig förstår jag väl honom, ber han köra mig dagligen, men vad ska man göra då? Måste skaffa en cykel och det är snarast.

Så planen är alltså att åka hem till Johanna ikväll, börjar ju sent imorgon (klockan 17.) så kan ju vara uppe lite senare idag, eller ja, senare än vanligt lär det ju inte bli ändå, kommer säkert somna vid 4, men utan ångest iaf.

Funderar över en sak, fick idag min 4:e vänförfrågan från en Turkisk man som ser ut att vara i 40 årsåldern. Varför? Alltså det är inte samma man, vet att det såg så ut på den meningen jag skrev, men det är alltså olika Turkiska män i den åldern som skickar förfrågningar, förstår inte, varför?? WHY??

Nekar iaf. allihopa, men en av dom är ihärdig, han har skickat 3 gånger nu, undrar om det är nått skumt med detta, är det någon som driver med mig eller? Fattar noll.

Nu ska jag fråga pappa snällt en gång till, hoppas på ett annat svar än "men vafan!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0