Idol och tomtar.

Kollar på idol för andra gången idag, eller nja, kollar väl inte, men mamma och pappa kollar och jag sitter vid pappas dator så ser väl jag med.Gillar Bagge, Anders snackar jag om då! inte Laila, så jävla divig hon har blivigt. Men Anders ler alltid så mjukt, han är ju absolut inte snygg, haha, men gillar när han ler, ser lite dum ut.. :S haha!

Johanna tycker att den andra killen i juryn är snygg, vad han nu heter, Andreas va? jaja, typiskt henne.. fast ändå inte! Han är ju vuxen, johanna som är rädd för vuxna män.. hmm.. jaja, antar att hon inte anser honom vara så farlig när han sitter där i TV rutan. Fast å andra sidan hade det varit typiskt henne det med.

Hon är ju tillexempel rädd för dendär tomten som hoppar runt,
han har hon ju bara sett på datorn, men nu har hon fått för sig att tomten härjar på Hjortsberg. Lite roligt att hon är så lättksrämd den lilla sötnosen. Tror dock inte att dendär lilla tomten härjar på Hjortsberg, och om den nu skulle göra det är det ju inget att vara rädd för, tillomed lilla Johanna lär ju vara dubbelt så lång som den! haha

nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe, (varför dricker jag kaffe 00:15 på natten när jag ska försöka sova klockan 01???)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHHA asså jag framstår som ett freak! 1. ja, andreas är sjukt snygg! fastän han är lite gammel :D Han är så jävla fräsh typ :S 2. Hatar tomtejäveln:( haha spelar ingen roll om jag lyckas vara längre.. den har säkert förmågor den med, den hade ju paralyserat mig om den hade hoppat sådär mot mig:( ÅHH hatar den! Hoppas ALDRIG den kommer hit :( vet att han är elak! :(

2009-09-09 @ 00:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0