Vad händer?

Har precis gått hem från johanna, eller, det var väl 1 timme sen jag kom hem nu ungefär, men händerna är fortfarande kalla. Men annars var det gött att gå, älskar att gå från johanna till mig, precis lagom lång promenad, önskar bara att någon skulle orka gå den promenaden med mig någon gång, fast iofs. är det skönt att gå själv med.

Jag har en konstig känsla i kroppen som jag absolut inte kan beskriva, har ingen aning om vad det är förnågot, men lite som igår, lite bitterljuvt, undrar vad det kommer ifrån även om jag har mina misstankar. men vet inte om jag gillar det eller inte.

Har haft sån störd huvudvärk hela dagen och den vägrar försvinna. har tatt tabletter, har druckit vatten, har ätit mat, har.. åååh, den vill helt enkelt inte försvinna bara. irriterande, men tror att det kan bero på att jag sover för lite. Så därför ska jag idag försöka lägga mig absolut senast 1, men gärna tidigare.

Men varför är ingen rolig inne och håller mig sällskap tills dess? Fattar inte? whaaaat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0