Fyfan

Hej hej, för första gången på typ en månad. Om inte mer?

Har ingen lust att blogga verkligen, det händer iiiiiiingenting i mitt liv.
Alls. Är så fattig så jag äter pasta med grillkrydda till middag och letar i papperskorgen i tvättstugan efter lite tvättpulver så jag kan tvätta mina gamla kläder. Trivs inte som fattig, hoppas det händer nått snart. Men jag förstår inte? FÖRSTÅR verkligen inte, jag söker jobb flera gånger i veckan, jag har tillomed sökt på MC Donalds och Burger King, och inte ens ett mail som tackar för ansökan??? VAD HÄNDER?? Orkar fan inte med att vara arbetslös, fattig och hungrig längre.

Och att den kvinnliga veckan börjar närma sig och jag inte kan tänka på annat än choklad,
chips och godis gör fan inte saken bättre.

Är det såhär du vill ha det Fredrik???
Ja, jag syftar på vår stadsminister, det är honom jag ger skulden för detta. För jag är fan inte lat. Jag söker jobb, jag skriver ut CV:n som jag delar ut, jag går på jobbmässor. Jag är ingen låtsassjukskriven latmask som vill leva på samhället och andras skattepengar för att jag är för bekväm i att jobba. Jag får inte ens några pengar, och jag VILL jobba. Men du Fredrik ditt äckliga svin, du har sett till att ungdomarna i Sverige har näst högst arbetslöshet i Europa.

ÅH jag är så trött på detta. Så läser jag i metro också att du älskar öl och falukorv.
VISST! När åt du senast falukorv???? JAG HAR INTE ENS RÅD MED DET TILL MINA MAKARONER!

Känner mig sjukt bitter, orkeslös och oinspirerad.


Kan jag inte bara få ett jobb, lite pengar, lite mat, och Mona som stadsminister.

Bara det pliz, sen är jag nöjd.

Tack och hej, hörs om en månad eller nått.


Kommentarer
Postat av: mamma

Å gumman, det känns så surt att vara fattig själv :( och inte kunna hjälpa dej. Kan du inte komma hem imorgon på middag iaf. Lovar att det inte blir makaroner med grillkrydda. Kram mamma

2010-04-21 @ 16:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0