åhhhhhhh

bloggar bara sämre å sämre, men just nu e jag lite alkoholpåverkad, å ska snart ut på krogen ensam med Tobbe? :D första ggn på länge vi går ut själv :D roligt" Vi ska spela på Black Jack, men bara hundra kronor har jag sagt! kan nog hålla på det! eller KAN det. Vet det.. Tobbe däremot.. inte att lita på vid BJ bordet... haha, men han e bra på att vinna, vet bara inte när han ska stanna, så vi gör ett bra team. SÅ NU BLIRE SÅ.

*MEN IMON så ska jag skriva nått mer å bra..... om........ gissa?`??????????? vet inte, men säkert politik! :D WIERHPOEOEOEO :FD


Snart är det VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

det ser mörkt ut.. men vi ska inte tappa hoppet, förstår bnara inte om alla andra som röstar på M har tappat förståndet?!"?!?!?!? HAR NI DET??????

hajajajja-..... imon... då ... hjört....... hörs**** vi igen! :D











(ja mamma ibland dricker jag alkohol och är full, jag kan stava. orkar bara inte skriva så långsamt....)

Kommentarer
Postat av: Christina den coola

Säg ja till detta: ordning och reda i våra statsfinanser, arbete och företagande ska löna sig så att jobben blir fler, fler poliser och krafttag mot brott och högre kvalitet i välfärden.



Säg nej till detta: Ofinansierade politiska löften som skapar hål i vår ekonomi, chockhöja bensinpriser som försvårar ett liv på landsbygden, snabbavveckling av kärnkraften som slår ut jobb i våra industrier, en kravlös skola med färre betyg och rovdjurspolitik som bara styrs från Stockholm.



Välkommen till moderaterna :)

2010-08-31 @ 21:43:42
Postat av: Emma

hahah tööööönt!

2010-09-01 @ 00:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0