It's all over now baby blue

Sitter och dricker rom och cola. Lite för stark och lite för varmt. Om man vill döda en rom och cola (som ju annars är drycken från ovan??) så ska man dricka den lite för varm. Helt fel att dricka varm rom, och som otur är (inte för att jag förväntar mig annat på fredagen den 13:e) så är all isen slut. ÅÅÅÅH!!!!

Jaja, de är inget att deppa över. 

Men, vad jag istället deppar lite över är att ingen av mina tre vänninor vill festa med mig idag. Jag är inte typen som har ytliga vänner som jag umgås med. Jag vill gärna vara nära vänner innan jag tillbringar min fritid med andra människor. Inte för att jag är kräsen, men kanske för att jag ogillar att känna mig obekväm med människor, och har jag då valet att välja bort människor jag inte känner väl så gör jag det.

Detta resulterar såklart i att jag inte har lika många nära vänner, eftersom jag inte riktigt tar mig tiden att lära känna dom, men å andra sidan är mina tre trogna dom bästa som finns :)

Men ytterligare en nära tjejvän hade inte skadat. Därför tycker jag att Jennifer kan flytta hit från Stockholm igen. Så kan vi ta tag i den relationen vi en gång hade, för vi klickar ju faktsikt väldigt bra ihop. :)

Nu ska jag dricka mina lite för varma, lite för starka rom och cola ute på trappan med killarna som sitter där å gapar......suck..


curry i sin nya iglo :) Ni ser att hon softar va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0