be boreeeeeed

Nej.. Jag har inte sett wikileaks-dokumentären. Internet är as dåligt och stänger av sig helatiden, Så att räkna med att man får kolla på en 1½ timme lång dokumentär är inte att räkna med. Jag vet inte ens om jag kommer hinna skriva färdigt detta inlägget innan internet väljer att koppla ifrån.. Suck!

Och nu är klockan snart 5... Jag som hade tänkt att söka jobb och kolla upp lite praktiska ekonomiska framtids planer.. Båda två viktiga saker som behöver göras med internetuppkoppling. Men internet har inte funkat på hela dagen, i bästa fram ser man startsidan google, men kommer inte längre.

Men nu funkar det! :) Och här sitter jag och.....bloggar!

Ja det är förjävligt, eller hur? Vilken dålig karaktär jag har. När internet precis börjat funka så sätter jag mig ner och roar mig istället för att göra dessa viktiga saker jag tjatat om hela dagen att jag så gääääärna vill göra, för dom är sååååå viktiga.. Hmm.. Kanske vill göra dom mer gärna just för att jag vet att det inte går.. Det är lätt att prata då om hur duktig man tänkt vara just idag.

Men nä, det blir till att söka lite jobb nu faktsikt, eller ja, först blir det middag, men sen blir det jobb sök. Och jag hoppas såååå mycket på ett jobb i stan :) Hade vart så skönt att få ett jobb dit man slipper pendla för en gångs skull. Varför har vi inga telefonförsäljar jobb i Falkenberg? Det är dom lättaste jobben att få, men dom tråkigaste att pendla till..

Nä, roligare blir de nån annan gång, har helt enkelt inte samvete till att sitta här och skriva nått kul när jag egentligen borde söka jobb och kolla ekonomi.. Därför straffar jag både er och mig själv med ett för långt tråkigt inlägg.

Tuff shit ;) Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0