Bättre humör.

Tar tillbaka skjut mig i huvet. Klart att det är skönt att få en intervju. Hoppas det går bra. Behöver ett jobb nu. Och tror att detta kan bli jätte bra faktiskt. SÅDÄR! Bort med allt negativt.

Gjort om lite här som ni kanske ser?
eller har de inte kommit fram än. Headern ser inte ut alls så som jag ville, råkade faktiskt ladda upp fel bild, men sen orkade jag inte ändra. Men kanske tar tag i det någon annan gång istället.

Nu ska jag sova, så jag ser pigg och kry ut imorgon.


Sen ska jag och Johanna göra nått väldigt roligt och spännande,
och sen ska hon ge stackars fattiga mig lite mat, haha. Bäst är hon.

Puss gonatt

Kommentarer
Postat av: Matilda

uppdatera då människa! :D

fick du jobbet?? =D

2010-01-20 @ 14:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0