Bittersweet.

Åh, häromdagen hade jag plötsligt jätte många läsare, och med jätte många snackar inte jag om de alla andra kanske skulle kalla jätte många, jag snackar runt 20, hahahaha lite sorgligt kanske, att jag ens sitter här och har en blogg som endast 7-10 personer följer typ, haha "skaffa en dagbok!" liksom. Men men, det är väl skit samma egentligen.. Fast det är klart, det hade ju vart roligare att skriva om man visste att många läste. Men men, man kan inte ha allt här i livet.

Just nu känns det som att jag inte har nått dock.
Eller nej, nu överdrev jag, har ju jätte mycket, tak över huvet, vänner, familj, en stor soffa, ja, jag har en hel del faktsikt.. Men känner bara att jag.. jag vet inte.. känns som att jag hamnat i en jäävligt lång uppförsbacke och jag orkar inte med den mer snart känns det som.

Skulle önska att man bara kunde få ta en hiss upp, eller iaf. en rulltrappa, om ni fattar vad jag menar?


Hur som helst, har nog lite jobb på gång nu, så det kanske är första steget i rulltrappan trots allt?
Ska sälja och marknadsföra Fitness express, (tror jag det hette) vilket känns jätte roligt, är väldigt motiverad inför jobbet och jag behöver verkligen komma igång med något här nu innan jag går in i en djup deprission, jag skojar inte, jag kommer göra det snart.

Men helgen har vart bra iaf.
På fredagen träffade jag Jennifer Engström, min första bästa kompis, som jag inte träffat sen studenten lite snabbt och innan dess inte sen 9:an typ! Väldigt längesen alltså. Vi växte ifrån varandra nån gång i grundskolan, men nu känns det som vi är helt rätt i tiden ihop. Var verkligen skit kul att träffas, och det var itne alls så spänt eller konstigt som jag hade befarat, kändes helt naturligt så det får vi helt klart göra om nästa gång hon kommer till Falkenberg, eller så får jag komma och hälsa på henne i Sthlm! Det vill jag gärna göra!

Lördagen var det tjejkväll hemma hos Issa vilket också var väldigt trevligt.
Jag brukar inte vara sådär jätte mycket för tjejkvällar, föredrar blandat med både tjejer och killar, men igår kändes det helt rätt. vi avslutade kvällen på Zätas där jag och Johanna went wild som vanligt efter att ha övertalat (att det ens ska behövas) DJn att spela lite mer uppåt!! Kändes som efterfesten.se när man kom in med den jävla lugna favoriter listan han körde på. Cheesez som Johanna hade sagt!

Och ja, det var verkligen behövligt att gå ut,
för hur konstigt en mamma än kan tycka att det låter att man trots sömnproblem och pengabesvär behöva släppa loss på krogen en lördagskväll, så det är väldigt behövligt för att inte baaaaaaaaara ha tråkigt och må skit hela tiden.

Imorgon ska jag träffa min mamma och pappa tror jag det är bestämt,
jag får väl ta mig ut till Skogstorp på nått vis, antagligen hämtar pappa mig. Hoppas på mat! är så sjukt hungrig och trött på pasta nu så vet inte vad jag ska ta mig till.

NÅJA det var allt, slänger in två bilder från igår med,
sen ska jag lägga mig. Upp tidigt imorgon och tvätta. Smart att lägga sig nu då eller hur? men what to do. Är inte ens trött nu, men känner att jag itne kan dra ut på det mer. Så God natt!



Johanna, jag och Issa. Tack för igår!


Jag, och min trogna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0