dream on, dream on.

Hade en riktigt sjuk dröm, minns den inte exakt, men jag ska försöka. hmm, jag minns slutet, men jag vill inte avslöja det än, det måste ju få komma i sin ordning.

(det har nu gått minst 5 minuter..)


DET GÅR INTE! Jag kan inte minnas hela drömmen,
det är synd, för minns detta som en bra dröm, men med slutet så verkar den ju inte alls speciellt bra. Men men, får ta den från där jag minns instället.

Hela världens skulle sprängas, man hörde massa höga smällar,
dom kom tre i taget, PANG-PANG-PANG . PANG-PANG-PANG . PANG-PANG-PANG .

Jag förstod under smällarnas gång att det är nu jorden går under.
Men jag tog det med ro. Jag la mig ner på marken, med örat mot asfalten, och så sa jag "men vad spelar det för roll egentligen?" Sen blundade jag, och låg kvar på marken med ett leende. Efter det kom en stor smäll till, och sen vaknade jag.

Jaja, jag gillade iaf. drömmen, kändes skönt när det hände. När planeten sprängdes alltså.

Lovar att om jag kommer på resten ska jag skriva ner det med. Fan va bra dröm det var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0