Tiden går så fort.

Så var det fredag igen då. Känns helt sjukt, var det inte helg helt nyss? Känns som att det är 5 dagar helg och 2 dagar vardag snarare än tvärt om. Skulle väl vara jätte gött om det kändes så om man hade jobb, men just nu känns det bara stressande.

Man hinner ju inte göra någonting på vardagarna,
för antingen är klockan för mycket eller så är det helg. Väldigt irriterande. Har kommit fram till att denna stressen kan vara en del av mitt sömnbesvär. Känner mig så stressad på vardagarna att jag inte riktigt känner att jag hinner med sömn. Jag vill bara ha ny dag, ny morgon, så jag kan ta tag i att få ordning på mitt liv.

Men börjar känna att det är dags att plugga.
Känner mig sugen och motiverad. Så det får väl kanske bli att ta tag i detta på måndag då. Leta upp en syo och lite sånt. Så jävla gött att vara utbildad och känna att man har en säker framtid. Härligt.

Men men, nu är det helg, så ska försöka att njuta av den. Det finns inget jag kan göra förrens på måndag.



Wake up in the morning feeling like P Diddy
(Hey, what up girl?)
Put my glasses on, I’m out the door - I’m gonna hit this city (Let’s go)
Before I leave, brush my teeth with a bottle of Jack
Cause when I leave for the night, I ain’t coming back
I’m talking - pedicure on our toes, toes
Trying on all our clothes, clothes
Boys blowing up our phones, phones
Drop-toping, playing our favorite cds
Pulling up to the parties
Trying to get a little bit tipsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0