Vet inte riktigt.

Min spotify har inte fungerat på ett tag, men fick ordning på den idag, för jag mindes nått Karro sa till mig, att man ska byta postnummer på sin spotify profil. Så det gjorde jag och vipps! så funkar den igen. Men ett problem. Mina listor är borta :( !! Har saknat all min musik, blev så glad att äntligen få lyssna på den igen och så är den borta! Ja ja, det är inte mycket att göra åt. som tur är finns det en del som bett att få min lista, så kan ta "tillbaka" den från nån av dom.

Just nu sätter jag ihop en ny lista som jag kan lyssna på sålänge.


Jaja, nog om spotify nu.
Var inne på min mammas blogg, där hon skrivit om mod. Om man är modig eller inte typ. Jag är ganska modig vill jag tro. Eller orädd iaf. Tror att det är för att jag är rätt så duktig på att stänga av mina känslor, och rädsla är en känsla. Men där emot är jag väldigt blyg. Ofta, inte alltid. Kanske inte på hemmaplan. I mitt eget hem känner jag mig säker, det är därför det är väldigt viktigt för mig att ha ett eget hem. Bara här kan jag vara mig själv med tankarna i huvet att om det finns någon som inte gillar mig här så är dom välkomna att gå igen.

Men var som helst annars jag träffar folk är jag väldigt blyg.
Jag tar sällan ögonkontakt med människor, knappt ens mina egna vänner. Jag låter mig ofta avbrytas för jag är för blyg för att "avbryta tillbaka". När jag är bland människor jag inte känner så väl (om jag inte är hemma då) så kollar jag gärna ner i golvet. Eller på mina händer eller något sånt.

Aja, vet inte vart jag ville komma med det.. Nu ska jag sluta skriva, för Tobbe kommer bara och stör mig! haha! :) Kan itne skriva när någon tittar. Är väl för blyg! haha.

"Being noticed can be a burden. Jesus got himself crucified because he got himself noticed. So I disappear a lot."



Kommentarer
Postat av: Mamma

Terapeut stavas det gumman. Ta nu tag i livet. Väldigt få roliga, intressanta saker "bara kommer" till en. Puss/ mor

2010-01-17 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0