YES!

Idag pratade jag med Karim som jag var på intervju hos i förrgår och han sa att han jätte gärna vill ha med mig. Känns skit bra, som en ny start. Här ska jag verkligen ge allt. Nu ska jag tjäna pengar.

Det känns riktigt gött att ha ett jobb nu med.
Måste bara försöka trolla fram ett busskort nu så jag kan ta mig till jobbet varje dag med.

Nu ska jag och Tobbe snart gå till torpet som vi bodde i förr och hämta lite grejer
som vi behöver i lägenheten istället. Sen efter det ska jag försöka sova. Behöver få koll på mitt dygn nu så jag orkar börja jobba på måndag.

Spännande! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blir väl din mamma som får trolla antar jag :) Grattis till jobbet. / puss

2010-01-22 @ 09:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0