Dunk dunk dunk.

Åååh mina vänner, idag har jag gaaaalet ont i huvet. Trots att jag druckit vääldigt mycket vatten, jag har ätit en rejäl middag, jag har hällt i mig treo, jag har vilat, vart både inne och ute. Provat allt med andra ord. Huvudvärken verkar vara här för att stanna. suck.

Igår hade vi lite trevlig kompisträff hos Tulle. Drack några öl och chillade på trädgården, men vi var hemma rätt tidigt. Redan vid 12 tiden tror jag faktsikt. Johanna tog kort med sin mobil så slänger in några bilder från de tror jag.


Världens snyggaste man med hunden Iggy :)



Jag i Johannas tröja och Johanna her self :)


Pussas ska man göra varje dag :)

Aja de blev bara bilder på oss visst men skit samma. Orkar inte skriva mer nu faktsikt, ska prova att sova en kvart å se om de känns bättre i huvet sen. Snart kommer nog Johanna hit å då får jag se till att pigga upp mig!

Peace <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0