Godmorgon och så.

Godmorgon :) Fast jag har faktsikt vart vaken länge, sen halv 10 typ... Men har mest suttit och kollat på facebook, bloggar och aftonbladet. Men ska snart släpa mig upp ur sängen och ta en kaffe. Sen är det disken som väntar, men det är ju ingen fara, det är inte så mycket disk, dessutom har jag inget annat jobbigt för mig idag. Tvätten är tvättad, lägenheten är rätt fin i övrigt. Jag ska bara vara hemma och vänta på min man. haha! som en äkta hemmafru.

Egentligen skulle Johanna komma hit idag, men hon är förkyld.. :( Tråkigttttttttttttttt, det spelar väl ingen roll Johanna??????? du får du fan ta å röra lite på dig o ta dig hit. Vill jag säga men jag ska säga "krya på dig" istället :) :S:S:S

Vet inte vad vi ska äta idag, vill äta kyckling och jag vill äta nypotatis, men nått säger mig att den kombon känns lite... fel...

Jaja... Har ni sett första nyheten på aftonbladet? Om Littorins avgång? Visste det! Visste att det inte hade med familjen och skillsmässan att göra. Jag sa faktsikt det igår. Varför skulle han hoppa av där mitt i almedalsveckan? Näpp... ja visste de bara..

Nu blir det kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0