Littorinaffären

Jag är inne och läser på aftonbladet titt som tätt, det finns alltid nått nytt om "Littorinaffären" att läsa. Nu läste jag om att Mona har kommenterat det hela. Inte speciellt mycket men iaf. Artikeln har över 500 kommentarer och det är så konstigt närman läser dom.

De flesta kommentarerna skriver t.ex. att Mona inte ska uttala sig, hon har inte rent mjöl i påsen själv. Som att det ens går att jämföra en toblerone choklad med ett sexköp???? Jag blir förbannad.

Andra kommenterar att denhär "Anna" som då ska ha sålt sex till Littorin är en hora som är betald av antingen aftonbladet eller sossarna för att smutskasta moderaterna. Det kontsiga är dock att flera stycken i samma kommentar skriver att "Littorin är inte dömd, så ge fan i att dömma honom" Då undrar jag vad det är dom gör med Anna? Inde dömmer dom väl henne?

Att Littorin har varit tyst och försvunnen nu i flera dagar utan en kommentar eller något större försök till att få berätta "sanningen" verkar ingen blå-röstande heller tycka är konstigt. Eller att ingen av hans parti-kompisar heller verkar tro på honom eller ens ha med honom att göra.

Littorin är inte dömd. Det kommer han heller inte bli. Men för mig är det uppenbart, och det minsta jag begär är att människor, här i sverige(!) år 2010(!!!!) slutar lägga så mycket skuld på kvinnorna och ger så mycket skydd och snälla ord till männen såfort en sånhär grej händer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0