skit

Nu var de längesen igen.

Jag har börjat jobba. På södra odlarna. Planterar granar på rad på ett fält en bit från stan. Det är rätt gött faktsikt, slipper ha ångest över att vara inne när de e bra väder iaf. Värre när de regnar. Men har såklart regnkläder.

Hur som, idag försov jag mig. Hörde verkligen inte klockan, måste ha sovit djupt. Eller.. de e ofta jag inte hör klockan, men denna gången gjorde inte Tobbe det heller. Jag missade min skjuts och det skulle ta mig så lång tid att ta mig till jobbet och komma ut till plantorna att det inte var lönt att gå.

Men nu har jag ångest, och jag kan heller inte ringa och säga nått, dels för att jag inte har pengar på telefonen och dels för att jag inte ens vet var fan den är. Tror jag kan ha glömt den på jobbet för har letat i heeela lägenheten.

Nu är jag på dåligt humör, men hoppas att det löser sig. Jag får använda denna dagen åt att städa istället. Och så är det bara att ta nya tag imorron.

Men denna dagen känns för tillfället bara skit.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dagen blir bättre ska du se, det ordnar sig ♥

2010-07-22 @ 14:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0