Update

Hejsan hejsan. Sitter här och dricker min andra kopp kaffe för idag. Klockan är bara halv 9 men jag har redan lagat middag! :D Ska iofs. ta med mig den till jobbet och äta där sen, men kändes ändå konstigt att laga middag vid frukost. Blev kycklinggryta och faktsikt rätt så god sådan.

Ska till jobbet klockan 10, och klockan 13 åker vi till katrineberg för att redigera till klockan 19, så har en lång dag framför mig. Ska bli roligt att fortsätta där vi slutade sist. Typiskt bara att trots att jag är ledig så mycket så lyckas jag pricka in de finaste dagarna på veckan med jobb..

Igår var jag med Ida och vi grillade flintastek, så jääääävla gott var det, och salladen var inte helt fel heller, trots att det var en vanlig enkel sallad med bara tre ingridienser. Tror helt klart att det inte kan bli fel när man grillar bara.

Ida har en ny liten kattunge som är helt sjukt söt, saknar den redan.. :(

Hoppas på att Karro inte hinner boka in något inför imorgon för då har jag planerat att paxa henne! :)

Nu ska jag klä på mig, funderar på om jag orkar göra frukost eller om jag helt enkelt ska hålla mig till lunch..

Det var lite igår, idag och vad jag hoppas på inför imorgon.

I helgen vet jag itne riktigt vad som händer. Johanna har födelsedagsfest för Linda, och jag har sagt att jag ska komma, men har även sagt till Ida att jag ska följa med henne på trubadurkväll visst, vilket jag hade glömt bort, men har ju dessutom lovat Tobbe att vara med när han ska hjälpa Andreas att flytta, så ja, vissa är klantiga och dubbelbokar, jag är värre och trippelbokar. Men så kan det vara.

Saknar min käraste mor lite med, så om fru Lodén är ledig kanske vi kan ta och ses i helgen? :)

Jag planerar att säga till alla att vi ses på trubaduren så kan vi alla ha trevligt tillsammans! haha, men blir nog att jag hjälper till med flytten, för de har jag lovat sen veckor, plus att jag itne kan få nog av min käraste Tobias.

NU ska jag klä mig osv..



PEACE


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ida o Karro o Tobbe, när ska du va me mig DÅ?+1++1 VA?1+1+1+1++1+ :( aldrig?!?!?! Paxa mig ocksååå?!?! Nu har det gått för många dagar utan Evelina :( Btw, Blir inget på lördag med linda så du vet, så jag ska nog bara vara hemma på lördag, har ändå inga pengar att göra nått med. That's lifeee

2010-07-14 @ 16:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0