MEN FAN

Vilken miss, hade inget å göra så tog första bästa listan jag såg och började fylla i, och sen insåg jag att den fan bara handlade om kläder och mode? :S asså :S palla, men då hade jag ju redan gjort halva så gjorde klart skiten, så här är den. goodbye.





Vad heter du?
Evelina, Sara, Felicia Lodén.
Vart bor du? Liten lägenhet i Falkenberg i stan.
När är du född? 27 februari 1989
Beskriv din stil med 3 ord? Feminin, tunn, fin.
Vad innebär mode för dig? Vet inte riktigt, inspiration kanske?
Vilka är dina favoritaffärer, butiker? Så himla längesen jag shoppade nu så jag vet inte, men just nu gillar jag Lindex mycket. :)
Shoppar du second hand? Som sagt så shoppar jag inte över huvudtaget, men har väl några grejer från second hand ja. Mitt favvo favvo halsband är därifrån bland annat. :)
Vilken är din favoritdesigner? Pass
Vad är din favorit i höst? Åååh jag vet inte? nått varmt, en kofta knaske :S
Hur mycket shoppar du för i månaden? Men de var då fan med shoppingfrågor ? :S
Dyraste plagget respektive billigaste? JAG VET INTEEEEEEEE
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Haha förhoppningsvis mer :S
Brukar du tröstshoppa? Nej eftersom att de jag behöver tröst för oftast är att jag är pank S:
Högklackat eller lågklackat? Beror på outfit och tillfälle, men oftast: högklackat till fest och låg till vardags.
Vilken är din drömväska? hahahah går fan itne runt å drömmer om väskor :S damn!
Vilket blir ditt nästa köp? Det blir mat :S hahah
Favoritblogg? Min mammas tror jag :)
Vilka är dina stilikoner? Har nog ingen vad jag vet om.
När upptäckte du ditt intresse för mode? Kan inte påstå att det är nått intresse jag har..
Vad vill du jobba med i framtiden? Åååh jag vet fan inte :(((((((((
Favoritplagg just nu? Min långklänning full av blommor som jag hade på midsommar :D
Favoritaccessoarer? Mitt trähalsband från rödakorset för 10 kronor :)

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Men ååhhhh va fint. Favoritblogg: Min mammas tror jag :) Tack. Puss/ mor

2010-07-08 @ 23:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0