Gomorron!

Såhär ser jag ut idag:



HAHAHAHAHHAHAH!!!!!!!

Om några minuter är det dags att börja gå till Fami, idag ska vi söka jobb hela dagen tror jag. Om jag förstod det rätt. Men det hoppas jag att jag inte gjorde, för det känns rätt orimligt att söka jobb i tre timmar. SÅ mycket jobb finns det faktiskt inte att söka!?

Den 30:e ska jag på ett möte med nått ställe som jag tyvärr har glömt vad det heter, det är ingen arbetsintervju, men förhoppningsvis ska jag få en praktik där i sommar. Det ligger jätte nära mig, så det är bra, men bäst av allt är att det faktiskt verkar rätt intressant.

Tydligen så är det ett ställa som hjälper kvinnor som har eller vill starta företag inom kreativa branscher. Låter väl trevligt? Jag tycker att jag är kreativ, och det var ett plus tyckte dom. Sen var det dessutom bra att jag hade gått media, och dom ville att jag skulle vara bra på mediekommunikation. Sicken tur att jag har MVG i både mediekommunikation A och B då va? :)

Hoppas verkligen jag får praktiken, och sen kanske förhoppningsvis så kan det leda till jobb. Hoppas hoppas hoppas! Är trött på att vara fattig och arbetslös nu.

Nu måste jag dricka en snabb kopp kaffe till innan det är dags att kila iväg.

Och vet ni, jag ljög... :S Såhär ser jag ut idag:



Hahahahahhaha :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0