MEN ÅHHHHH!!!!

Näääääää! Hade precis skrivit klart hela listan när jag.. nä jag vet inte vad som händer, men plötsligt är jag utloggad och inget är sparat! ÅÅÅÅH, inte för att de var sååååååå jobbigt, men dedär bara irriterar mig.. -.-'

Listan är stulen på mammas blogg! Förvänta er nu mer pessimistiska svar än ursprungligen!


1. Bästa sommardryck?
Kall öl på uteservering eller stranden.

2. Bästa svenska badställe/strand?
Har inte erfarenheter av speciellt många Svenska badställen, men eftersom de ena är Skreastrand som jag tycker är jätte fint å de andra är Göteborgs skärgård där nudistregler råder så väljer jag de första!

3. Bästa glassen?
Magnum white eller double!
3: Bästa maten att grilla?
Kött av alla slag. (och korv är fan inte kött!) gärna med lite grillade grönsaker till! mmmh!

4. Två viktigaste maträtterna på midsommarbordet?
Va? De e la inget julbord? Sill och nypotatis såklart. gräslök och gräddfil.

5. Bästa midsommarsnapsen?
Nej tack, kan ta en extra drink istället.

6. Mest pinsamma midsommarminne?
Have none. Dock kommer jag bara ihåg en midsommar bak, sen sviker minnet mig..

7. Sommarstuga eller husvagn/husbil?
Vad som helst går bra, men får jag välja blir det nog stuga, är väl bekväm om jag kan :)

8. Bästa semesterminnet?
Antingen första steget av planet i Grekland förswta gången, eller första doppet!

9: Värsta semesterminnet?
Kan inte påstå att jag har några så hemska minnen att jag vill kalla dom "värsta" (asså var tog pessimismen vägen? :)

10: Bästa sommar-barndomsminnet?
Återigen.. minnet sviker.. :/

11: Tidig eller sen semester?
Skulle jag få välja tror jag att 4 veckor med start midsommarveckan hade vart super! :)




Jag just nu, nyvaken och bitter på bloggkrånglet.. :(  :)))!

OC H FUCK YOU om detta försvinner igen, då gör jag inte om det.. (jaha där var den... pessimismen..) Nu ska jag fylla på mitt glas med kaffe och sen blir det att göra sig iordning.

Men på tal om sommar och midsommar och allt såntdär.. Johanna! På söndag kan vi väl komma på lite lekar att köra på midsommar? Eller vad säger du? Låg och tänkte på det heeela natten där av kom jag upp 1 timme senare än planerat ur sängen.. Så känner att jag behöver få de ur skallen.

WHY O WHY måste jag alltid tänka på massa skit när jag ska sova som lika gärna kan tänkas på morgonen där på???

Jaja, det är oviktigt, detta skulle ju bara vara en lista.. Om en timme ska jag börja cykla till Fami så datatiden är är slut nu.

Fred och Kärlek vare med er! ;)


Kommentarer
Postat av: Johanna

KLART vi ska göra det på söndag :D Det sa vi innan ju :D:D <3<3<3<3

2010-06-16 @ 15:58:25
Postat av: mamma

Oj, shit vad inlägg du skrivit. Hörru unge, jag saknar dej! Kan du inte komma hem en dag. Puss

2010-06-16 @ 23:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0