Onödigast i världen.

Hejsan hejsan. Jag ligger i sängen med datorn i knät och är så trött som aldrig förr.. Njaee, tröttare har jag väl vart, men är himla trött iaf. Ska ut med Karro idag och vet inte var, vet inte när, inte heller hur och framförallt vet jag inte i vad jag ska vara klädd...

Låten Screaming for the poor som jag lyssnar på för tillfället är visserligen bra, men inte riktigt party. Jag är sugen på att gå ut, jag är det.. men jag är bara så trött.. Och så tycker jag att det är tråkigt att göra sig iordning själv med. Vill sminka mig med en kompis och ta smakråd från en kompis om vad jag ska ha på mig..

Men men, får väl försöka rycka upp mig lite och bara helt enkelt ta tag i mig själv.

Uppgift nummer 1. Tvätta bort gårdagens smink.
Uppgift nummer 2. Leta upp lämplig klädsel för ikväll.
Uppgift nummer 3. Sminka dig.
Uppgift nummer 4. Ring Karro och ta reda på frågor som när, var, hur och varför.


haha såhär pigg, glad och entusiastisk ser jag ut för tillfället.

Och imon är det söndag, och det är bra, för då ska jag vara med Johanna, och jag har längtat för länge efter henne nu, så det blir skönt att vi äntligen ska få ses och göra det vi är bäst på, umgås, äta mat, kolla på TV, prata, prata, prata. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är fin alltid. Puss

2010-06-20 @ 22:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0