suck...

Inatt sov jag inte så bra, jag funderade på för mycket olika saker, vilket gjorde att jag inte alls kunde gå upp med Tobbe idag som jag brukar. Jag låg kvar i sängen och drog mig länge och väl, tills klockan blev 07:00, då gick jag upp. Utvilad och nöjd som jag känner mig går jag upp, sätter på mig väääärldens finaste underkläder som jag egentligen tänkt spara till midsommar, men det får räcka med klänningen, (alltså tvinga mig inte hålla in på detta också!) Så känner jag mig då ytterligare lite bättre. Går upp till köket, ser att Tobbe låtit kaffe stå på kvar på värmning och inser att denna dagen kommer flyta på bra. Igår tvättade jag bort mitt smink (Ja jag är inte bäst på såntdär då...) så de var bara att börja sminka sig. Jag sätter mig vid datorn och vad händer?

Väääärldens fucking mensvärk. Orkar jag det eller? NEJ. Aså ont i ryggen och ut i magen. Och nu ska jag snart GÅ till fami. En 45 minuters promenad, för att efter bara några timmar gå samma promenad hem.

Morgonen förstörd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0