cut cut cut...

Idag ska Johanna klippa mig! Är lite nervös, brukar aldrig låta någon som inte är utbildad frisör röra mitt hår, och detta sen jag var liten och mamma envisades med att klippa min lugg. Luggen blev kortare och kortare tills den var nästan obefintlig och mer liknar de man kallar "bebishår" som några ynka fjun i pannan. Fyfan!

Haha! Men förhoppningsvis så ska väl Johanna vara lite mer försiktig och låta mig få behålla lite längd iaf.
Men måste verkligen klippa mig! Mitt hår är så slitet nu, och jag är pank, och Johanna säger att hon visst kan klippa mig snyggt och bra. Så får väl försöka lita på detta då.. haha brrrrrrr....

Förutom det så ska vi kolla på video när Johanna var liten skitunge!
Det ska bli jätte roligt. Igår kollade vi när jag var liten, fast det fanns inte så mkt, men det var kul ändå!

Jaja nu ska jag gå, får väl se hur mitt hår blir sen då, håll tummarna!! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0