Färgerrrrrrrr

Går det någon magsjuka nu? Inatt spydde jag två gånger.. jobbigt, knappt sovit någonting alls inatt. Börja med att jag hade ont i huvudet innan jag skulle gå och lägga mig, men det är ju inget ovanligt. Smällde i mig en treo, och efter att jag lyckas somna efter typ sådär 2 timmar så vaknar jag nog efter knappt 5 minuter och måste springa på toa och spy. Sen hände de en gång till lite senare på natten.

Och som om jag inte mår illa nog har jag gjort om min blogg till något ni alla kan må lika illa över. Men vill ha lite färger ju. Gillar det trots att det inte är så snyggt. Tycker faktsikt inte det helt ärligt. Men blir ju iaf. glad av alla färger.

Idag ska jag försöka fåtag på min bror och ge han lite stryk, varför vet bara han och jag..

Sen ska jag ligga framför TVn och hoppas att jag mår bättre heeeeeeeeela dagen, mår egentligen inte så dåligt just nu. Är bara satans trött. Kan knappt hålla ögonen öppna. Men gick upp med Tobbe när han skulle till jobbet så känns dumt att gå och sova för då sabbar man kommande natt också, och det vill man ju inte..

Well well, skriver kanske senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0