Jaså..

Saknar att blogga, gillar verkligen det. gillar att blogga en 3-4 inlägg om dagen, och har idéer till det också egentligen. Jag har bara inte tiden! Eller dels så har jag inte tid, och dels så har jag inte ett bekvämt ställe att blogga på. Hemma hos mig i det mörka sovrummet där lampan är slut så man kan knappt se tangenterna, ingen stol heller utan man får ligga i sängen och blogga med tangentbordet i samma höjd. Nä, det är inget kul det. Så det har inte blitt av.

Jag längtar tills jag har mycket mycket pengar, då ska jag köpa en bärbar dator, och då ska jag ha den i knät, och då ska jag blogga varje dag, flera gånger varje dag. Det har jag gjort också periodvis, men det tonade ner sen jag flyttade till stan. Men men.. det kommer igen. När jag har en mysig dator jag kan ha i knät när jag sitter i soffan. En liten blogg dator. Då ska jag blogga påriktigt igen.

Nu har jag haft min blogg ganska så länge. Snart två år. Sen Juni 2008. Det är roligt att gå tillbaka och läsa från förr. Från tiden jag och Tobbe bodde i Malmö t.ex. finns massor av roliga saker. Tycke rjag iaf. Kanske inte är så intressant för alla andra. Men jag tycker det.

Alla dedär vanliga inläggen som bara går ut på "idag har jag.. bla bla bla" suger ju. Förstår knappt ens varför jag skriver dom. Det är sån skit som ploppar ut under oinspirerande stunder fast när jag ändå känner att det var ett tag sedan jag bloggade, och jag faktiskt har lite tid över.

Men men. Nu är klockan 1 minut över min rast. Time to work.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0