Skytten - en kvinna med stil!

Nu är jag hemma hos min sprudlandee blomma Johanna :) Vi kollar på Let's Dance (...ni vet vad som gällr här hos Johanna... tannterna har int alla hästar i stallet...) och hejar såklart på Claudia! Hon är så fantastisk! Hon är snygg och söt och sprudlande och vacker och DUKTIG och inte minst, hon är skytt som Johanna! Och dom är så lika, Johanna är med sprudlande och söt och snygg! :) Skyttn är allt tt fantastiskt tecken, och fin hy har dom också, slät och fin utan n minsta rynka. Som naturliga botox fejjor är dom.

Japp, och påtal om snygg så är ja också det!
I håret alltså, var så jävla nrvös när jag såg Johanna gå lös på mitt hår med saxn i hösta hu. "ojsan!" hördes lite då och då och handsvettn ökade på mig. Men när det väl var klart blev det faktsikt bra! Snyggt och fräsht. Eller.. fräshare iaf. Det är fortfarande lite slitet mn de får en frisör fixa, lit rädd är ja fortfarande, men Johanna jorde ett bra jobb!

Snart ska vi äta, för Johanna laar mat till oss, min fantastiska skytt vad jag gillar dig! :)


Bless and Peace!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0