13-10-10

Idag är det den 13:e oktober, och jag och min favorit på jorden Tobias har varit tillsammans i tre och ett halvt år! :) Jag har jobbat hela dagen men när jag kom hem stod hjärtanet och lagade mat, en jätte god bacon och champinjon röra med pasta, åååh det var sååå gott, längtar riktigt till jobbet så jag kan få äta det igen på lunchen!

Han är galet bra på att laga mat min pojkvän, fått från sin pappa. Gillar att testa grejer i köket, ibland funkar de inte för mig, men jag känner ändå att det borde vara gott, om man nu hade gillat ananas, banan och Curry... jag gillar ju inte det, men jag fattar ju att de är en bra kombo ;P

På tal om Curry så är hon fortfarande inte hemma, mitt hjärta blöder, men.. detta inlägget ska inte handla om det. (kunde bara inte låta bli att kommentera det..)

Snart har vi vart i hop fyra år, jag och min älskling. Tycker att det låter så lite! Tre och ett halvt år. Det är ju ingenting!! Känns som att jag har varit Tobias och han har varit min i hela vårat liv! Men men, resten av våra liv duger det också! :))

Längtar till den dagen kommer då vi gifter oss och skaffar bebisar och hela köret, han kommer bli världens bästa man och pappa. Han är ju redan världens bästa pojkvän.


Jag och gullet ser lite knäppa ut båda två, mest jag, nä du ser inte knäpp ut ens Tobbe :) Bara fin å glad. Men jag gör de.. åååh, en lite små gammal bild från förra lägenheten. I LOVE YOU!!!

Älskar dig Tobias Simonsson <3 Tack för tre och ett halvt underbara år! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0