Bingolotto för hela slanten (eller 100 kronor!)

Just nu ligger jag i soffan och degar. Jag och Tobbe har vart på ICA och köpt glass till våra nya glasskålar som vi ska inviga ikväll till Bingo Lotto. Träffade broshan på vägen och även Tobbes bror, båda skrattade när vi berättade om kvällens planer. Men jag säger bara - Vänta till ikväll när jag och Tobbe är nyblivna miljonärer, så ska vi se vem som skrattar!

Curry är borta och har vart det i lite mer än ett dygn nu. Det har hänt förr, men det är första gången i denna lägenheten så mamma är lite orolig. Tycker att hon får komma hem snart, tycker om den katten så mycket, världens finaste och snällaste. Och såklart en fisk som mamma i stjärntecken :)

Hoppas hon dyker upp snart, balkongdörren står öppen och hon har ju sin kattstege så hon kan komma när hon vill.

Jag är hungring! förstår inte varför? Har ätit en stor middag för bara någon timme sedan? Känner mig hungrig mest precis hela tiden.. Får väl gå och sätta på en kopp te ellernåt för att mätta begäret efter något att stoppa i mig. :)

Vi höres!

Kommentarer
Postat av: Kim

Kanske är gravid?

2010-10-10 @ 22:04:38
URL: http://www.nattstad.se/fbgkimpan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0